Happiness

Mijn leven is momenteel een totale chaos. Ik wil terug gelukkig worden, terug een leven waar ik iedere dag kan lachen.

Thuis loopt niet alles even goed. De kloof tussen mijn stiefma en ik wordt zodanig groot dat ik hier zo snel mogelijk weg wil. Op school zijn er dan van die meisjes die denken dat ze alles zijn en je leven zuur maken. Men toekomst ziet er ook niet al te best uit als ik blijf doen wat ik nu doe.

Ik wil men leven terug. Terug kunnen lachen met onnozele dingen. Terug graag naar school willen gaan.

Please kan er iemand helpen om mijn motivatie terug te vinden om te studeren of om zelf maar iets positiefs te zien?

X

Geef een reactie

