Done

Ja inderdaad die mooie tijd is afgelopen… My perfect boy is niet langer van mij. 

De afgelopen maand was extreem hard en moeilijk. Je moet jezelf terugvinden en je leven weer oprapen zonder die persoon. De momenten waarop hij je wakker belt, vraagt hoe het met je gaat, gewoon naar je kijkt zijn voorbij… Jammer genoeg. 

Ik mis hem enorm maar langs de andere kant vraag ik me af of ik hem mis of het gevoel mis dat ik iets ben voor iemand. Ik weet het echt niet… 

Iemand die raad kan geven? X

Geef een reactie

