End of the beginning

Na 11 maand sta ik er weer alleen voor. Deze fantastische maanden werden afgesneden met de schaar door 1 domme gebeurtenis. Hieruit zie je hoe 1 keuze enorm gevolgen kan hebben.

Nu ik er weer alleen voor sta, heb ik enorm veel tijd over. Ik ben weer herbegonnen met tekenen, maar ook heb ik meer tijd voor school. Ik probeer socialer en vriendelijker te zijn tegen mensen. Toch op die momenten waar je opeens stilstaat bij het leven, bedenk je wat je mist. Deze geweldige persoon is nu geen deel meer van mijn leven tot mijn grote spijt. Ik had deze ene gebeurtenis nooit mogen laten gebeuren…

Moraal van het verhaal: denk na voor je iets doet.

Geef een reactie

