After 10 months

Na 10 fantastische maanden kan ik nog altijd zeggen dat ik me compleet verliefd voel, van mijn linker oor tot mijn rechter, kleine teen. Nog steeds krijg ik die hele zoo in mijn buik.

De mensen waarvan we steun verwachten, steunen ons niet. Anderen duwen ons weg, maar wij blijven samen.

Iedereen mag proberen om ons uit elkaar te halen maar het zal ze toch niet lukken… Wij hebben een liefde die niet stuk kan en vooral niet door iemand anders dan wij.

Don’t say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it…

Liefs je liefje

 

Geef een reactie

