In the heat of the night

Light a campfire and everyone’s a storyteller.

De zomervakantie, de perfecte tijd om samen met je vrienden of familie gezellig nieuwe herinneringen te maken. Als ik aan de zomer denk, denk ik aan een kampvuur met mensen errond die je het liefst hebt. Een kampvuur op een verlaten strand naderend naar de nacht.

Ik kan mij voorstellen hoe ik in het zand kan zitten kijken naar het vuur in de nacht die je enige levensbron voorsteld.  Hoe de vonkjes in het rond springen, net als vliegjes bang voor de warmte. Of hoe we samen met een biertje in de hand lekker onnozel doen en lachen met elkaar.

Hoe de tijd vliegt zonder dat we het beseffen. Maar het leukste van al, hoe je ’s morgens wakker wordt in de armen van je geliefde aan het strand met de gedachten dat je net een van de beste nachten van je leven beleefd hebt. En dat het allemaal werkelijk was.

 

Geef een reactie

