Love letter

Lieve schat

als je dit leest, laat het me alstublieft weten. We hebben al veel meegemaakt maar we zijn er ook altijd samen uitgekomen… Net zoals nu, we zullen er samen uitkomen. Het maakt niet uit wat ik ervoor moet opgeven maar ik blijf je graag zien wat je ook doet. Ik hoop dat je dit weet en probeert te onthouden. Je mag altijd bellen en sms’en en zo verder als je het maar kunt laten weten wanneer je me nodig hebt en ik hoop dat wanneer ik ooit eens bij je bent dat je goed zult uithuilen op mijn schouder, als het moet in een stilte. Schat, ik ga niet weg, echt niet. Als ik dit zou doen zou het ons meer pijn doen dan nu… Ooit zal het weer worden zoals vroeger tussen ons, met iedereen maar dan positiever hoop ik. Je bent altijd bij me in mijn hart.

Schat ik zie je echt enorm graag!

Ik mis je.

Liefs je meisje x

Geef een reactie

