After…

De emoties iemand achterlaat wanneer ze weg gaan, weg uit je leven. Die emoties zijn verschrikkelijk. Alles doet je herinneren aan die persoon, dat ene speciale plaatsje, die ene paar schoenen die zij altijd droeg.

Zo verloor ik mijn tante aan de gevolgen van borstkanker. Ze was meer dan een tante, ze was als een hartsvriendin voor me. Ze was de meest moedige persoon die ik ooit kende. Ik kon altijd bij haar terecht, bij alle problemen zocht ze een oplossing maar ondanks alles was zij diegene die me het meest leerde van het leven. Ze leerde me om mijn hoofd recht te houden wanneer het tegenzit en te genieten van het leven want het is al veel te kort. Stel je prioriteiten. Zij was diegene die me leerde om energie in iets te stoppen als je er een toekomst in zag, laat het anders gewoon over je passeren. Zij was de beste vriendin die ik me ooit kon wensen. Zij was mijn voorbeeld!

Vandaag was het de communi van haar 6 jaar oude zoon. De communi die ze zelf nog heeft mee helpen organiseren. De kleertjes heeft zij naar haar smaak gekozen want tenslotte was zij de persoon die het meest wist over de mode. De communi vond plaats op dezelfde plaats waar haar afscheidsfeest plaatsvond op een moment waarvan ze vond dat ze er nog goed uitzag. Anders kwam ze gewoon niet buiten. Het was wel hatelijk dat iedereen begon over hoe fijn ze het wel zou gevonden hebben, want ze was er niet… En ze zou ook niet meer terugkomen. Het feit dat ze er niet meer zal zijn, maakt me al aan het huilen…

Ik hoop dat jullie dit nooit moeten meemaken om iemand die je enorm graag ziet zo te zien afzien…

So wake me up when it’s all over… 💔

Geef een reactie

